ASMA : PENGALAMAN SENDIRI SELEPAS MENGGUNAKAN SET ASMA SHAKLEE - CINTA HATI SAYA

Wednesday 7 March 2018

ASMA : PENGALAMAN SENDIRI SELEPAS MENGGUNAKAN SET ASMA SHAKLEE

Assalammualaikum.

Kalau sebelum nie saya ada sharekan pengalaman saya tentang penyakit asma yang dah saya hadapi selama 24 tahun..Tapi kali nie saya nak share pula pengalaman saya selepas apa yang saya amalkan.

Saya dah mengamalkannya selama 6tahun dengan produk Shaklee nie, bermula selepas saya melahirkan anak kedua. Tujuan saya menggunakan produk Shaklee nie adalah untuk mengatasi masalah kulit yang teruk selepas bersalin.

Dengan kulit yang kusam,badan yang menggeleber (perut yang lembik), memang menjadi masalah bagi saya. Itu belum lagi, bila berjalan jauh cikit mulalah semput. Nak berjoging pun lambat, jauh ketinggalan.

Mungkin itu salah satu faktornya, tapi yang sebenarnya ialah, bila kita ada penyakit asma nie, sesetengah orang akan mengalami masalah pernafasan bila berjalan atau berjoging jarak jauh. Hal ini disebabkan oleh sistem pernafasan yang cepat menyempit dan kekurangan oksigen yang dapat disedut oleh paru-paru.

Jadinya, setelah saya mencuba set bersalin nie ternyata ianya membantu juga penyakit asma saya sekali.


Ini adalah set asma yang saya sendiri gunakan. Antara kelebihan set asma nie :

* Nutrifeeron - membantu meningkatkan sistem antibodi kita untuk mempertahankan imun dalam badan dari dijangkiti.

* Garlic Complex - bahan dari bawang putih yang sememangnya terkenal untuk mempertahan kan sistem imun badan kita juga. Sangat sesuai diambil setiap hari untuk menggelakkan dari demam dan selesema.

* B Complex - kaya dengan 8 vitamin lengkap yang sangat diperlukan oleh sistem badan kita. Membantu menggelakkan tekanan .

* Omege Guard - kaya dengan minyak ikan yang sangat-sangat terbaik. Membantu mengurangkan keradangan dalam sistem antibodi dan dapat mengelakkan dari terjadinya penyempitan saluran pernafasan.

* Alfalfa Complex - Membantu mengurangkan masalah keradangan 

Tambahan untuk sistem imun yang sangat terbaik adalah memakan vitamin c. Shaklee juga ada vitamin C yang sangat terbaik. dilepaskan secara perlahan-lahan mengikut kesesuaian sistem badan.

* Membantu meningkatkan sistem imun
* Membantu mengurangkan keradangan
* Membantu mempertahankan sistem imun dari dijangkiti


Alhamdulillah, setelah sekian lama saya mencari penawar utnuk penyakit asma saya, akhirnya saya telah temuinya. Dengan Shaklee, anda pasti akan mendapat manfaatnya.



Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya,

Hafza Aein | 0173739567

Pengedar Shaklee Sah Anda Seremban



No comments:

Post a Comment