KERJA HAKIKI VS KERJA PART TIME : MANA SATU PILIHAN ANDA ?? - CINTA HATI SAYA

Thursday 2 November 2017

KERJA HAKIKI VS KERJA PART TIME : MANA SATU PILIHAN ANDA ??

Kerjaya sememangnya salah satu yang sangat penting dalam kehidupan kitakan..Tak kira lah sape pun kita nie..sama  ada berpangkat tinggi amhupun pangkat rendah..semua orang perlukan kerjaya..

Tapi dengan ekonomi sekarang nie..dah ramai diantara kita yang memerlukan kerja "part time" @ kerja sampingan untuk mendapatkan dan menambah sumber pendapatan agar kehidupan menjadi lebih stabil..Tapi bagi korang lah yang mana satu pilihan yang korang akan pilih..untuk menstabilkan kerjaya korang..Adakah dengan kerja hakiki ataupun kerja sampingan yang korang buat tu..

Bagi sesetengah mereka memilih kerja hakiki adalah menjadi sumber pendapatan yang tetap untuk kehidupan mereka sendiri mahupun keluarga mereka..Dan ada juga sesetenagh dari mereka akan memilih kerja sampingan untuk meningkat sumber pendapatan..

Semuanya terpulang pada diri masing-masing untuk mendapatkan sumber pandapatan yang halal dan diberkati..Hanya kepada Allah sahaja kita boleh mohon untuk membantu kita..Kerana Dia Maha Kaya, Maha Memberi, Maha Berkuasa..Jika Dia berkehendak kan sesuatu, Maka Jadi lah...

Kita sebagai hamba-Nya hanya perlu berusaha dan berdoa agar diberkati dan diberikan pendapatan yang halal..Aaminn...

Bagi saya pula, saya memilih untuk kedua-dua nya seklai..Pada mulanya saya sendiri memang tidak pandai berniaga, tetapi saya tetapkan dalam diri saya nie untuk mencuba sesuatu yang baru.

Oleh itu, saya mencuba perniagaan Shaklee..yang mana saya berpendapat Shaklee boleh memberikan saya pendapatan yang lumayan asalkan saya sendiri akan berusaha untuk mendapatkannya..

Jika anda ingin berjaya seperti mereka diluar sana, tidak salah untuk memilih Shaklee, sebabnya saya sendiri dah melihat beberapa orang yang berjaya dalam Shaklee, antaranya Master Hadhatina, Master Norita, Master Lyna Noh

Master Nurul Hidayah

Member Shaklee yang menyokong satu sama lain

Mereka adalah sumber dan idola untuk saya berjaya. Jadi tolong doakan saya agar menjadi seperti mereka..Anda ingin menjadi sebahagian daripada kami..boleh sahaja, kami memang mengalu-alukan kedatangan anda..

Dengan kehalian sebanyak RM70 sahaja, anda boleh join kami..Anda boleh hubungi saya di nombor ini..017-3739567

 


No comments:

Post a Comment