BERUBAH KEARAH LEBIH BAIK SETELAH MENJADI AHLI PERNIAGAAN - CINTA HATI SAYA

Wednesday 30 November 2016

BERUBAH KEARAH LEBIH BAIK SETELAH MENJADI AHLI PERNIAGAAN

Berada dalam dunia biz nie memang mencabar...Selama nie saya hanya mendengar sahaja...yang orang berbiz nie selalu kaya..mewah dengan duit sana sini..

Tapi..hakikatnya..hanya orang yang berbiz sahaja yang tahu betapa seksanya  nak berniaga nie..Bagaimana nak mulakan bisnes?? Bagaimana nak kekalkan bisnes?? Bagaimana nak majukan bisnes??

Semuanya menjadi persoalan dalam berbisnes...Itu la yang dihadapi oleh mereka yang berbisnes...

Begitu juga dengan saya..dah hampir 3 tahun dalam bisness Shaklee nie..dan pernah juga terpikir untuk tidak teruskan bisnes nie..

Tapi semuanya berubah bila saya sendiri dah lihat mereka disekeliling saya...yang berjaya dalam Shaklee..

Bukan hanya kerana tanggungjawab..tapi untuk diri sendiri yang ingin berubah ke arah lebih baik...Dan saya mengambil pengajaran daripada mereka...untuk berjaya juga..

Doakan saya untuk berjaya dalam kehidupan..dalam berbisnes..dalam kejayaan yang lain..Dan saya juga doakan kejayaan anda di dunia dan akhirat..

#pts19
#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#lanarkstudy

No comments:

Post a Comment