PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN : KENALI DIRI SAYA UNTUK BANTU ATASI MASALAH KESIHATAN ANDA - CINTA HATI SAYA

Friday 2 September 2016

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN : KENALI DIRI SAYA UNTUK BANTU ATASI MASALAH KESIHATAN ANDA

Bagi yang baru mengenali diri saya nie...saya ucapkan terima kasih sangat2 yang tak terhingga kt korang sume...Almaklumlah...ada yang baru nak bersuai kenal dalam blog nie...

Blog saya nie..adalah hak cipta terpelihara saya sendiri...tak ada copy mengopy dari mana group ke..dari mana blog lain...

Tapi jika ada yang sama tu...saya mintak maaf la ye...
Tak mau cite panjang2...saya juz nk kenalkan diri saya sendiri untuk korang ketahui sapa saya sebenarnya...

----------------------------

Saya Hafzazuraein Khairuddin..berasal dari Johor...dan menetap di Seremban..Biasalah dah keje kan..pulak tu dah ikut suami..kne lah ikut kat mane dia tggl...betul tak...

Mula kenal Shaklee pada tahun 2013..kalau xsilap saya lah...time tu beli sebab nak kurus..Nampak je kecik tapi perut dah menggeleber...Ditambah pulak dengan wajah dan kulit yang kisan dan bersisik..hihihi..macam xcukup zat..Tapi memang iye pun..xcukup..sebab sayur pu  pilih nak makan...

Bila dah nampak kesannya tu..waaa..barulah senang hati..Lepas tu apa lagi...mula lah share dengan semua orang...Dari makan sendiri mulalah unuk buat biz kan..Iye la..bile kita dah nampak kesannya..kenapa xnak share dengan semua orang...Biar sama2 dapat manfaatnya...

Jadi mula lah untuk saya kenalkan biz Shaklee kepada semua orang kt luar sana..untuk sama2 dapat manfaatnya..dari dalaman sehingga luaran...Memang terbaik hasilnya...

Shaklee telah membantu ramai orang diluar sana untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik...Antaranya..Shaklee membantu pesakit darah tinggi...diabetes...stroke..Asthma..resdung..dan macam2 lagi...Bukan itu sahaja..malah dari luaran pula Shaklee juga ada Set Penjagaan Wajah dan juga Set Home Care...

So ada sape2 yang nak merasai kenikmatan dari Shaklee..samada untuk makan sendiri ke...ataupun nak buat biz..boleh je tanya saya..jangan segan2 jangan malu2...Boleh je hubungi saya...In Shaa Allah..saya sedia membantu anda...

Kesihatan amat penting sekarang..Bukan untuk hari nie..tapi untuk akan datang...Buatlah pilihan yang tepat untuk diri anda..Anda lah yang berhak untuk menentukan sape diri anda...
Jika  anda ingin sebarang pertanyaan dan juga ingin mendapatkan produk nie..bolah lah hubungi saya..


Hafza Aein
0173739567


No comments:

Post a Comment