KENAPA SAYA BOLEH JATUH CINTA DENGAN SHAKLEE BUAT SELAMANYA - CINTA HATI SAYA

Thursday 11 August 2016

KENAPA SAYA BOLEH JATUH CINTA DENGAN SHAKLEE BUAT SELAMANYA

Kalau nak diikutkan..banyak sebabnya kenapa saya jatuh cinta dengan Shaklee nie..

Mula-mula dulu saya jatuh cinta dengan Shaklee nie sebab nak kembalikan kulit wajah yang dah kusam tu...Memang hasilnya terbaik lah..Walaupun kene ambil masa 3bulan baru nampak hasilnya..

Macam-macam pertanyaan yang saya tanye dekat penjual tu..Kenapa lambat sangat hasilnya?? Kenapa xde kesan makan nie?? Kenapa ada kesan lain pulak?? Kekadang kesian pulak saya tengok kt penjual tu...Mesti pening pale dia nak jawab soalan saya...




Lepas tu pulak...saya jatuh cinta kali ke 2 dengan set hamil Shaklee...Waaa..yang nie lagi best..2 anak yang sebelum nie saya xde makan pape pun..hanya makan biasa je...Kot mane yang ok..saya makan lah..Time anak ke 3 baru saya makan Shaklee...Sebelum nie HB saya sangat low..sampai satu tahap doktor nak masukkan darah kat saya...kalau checkup sekali lagi xde peningkatan..

Bila teringat sume tu...saya jadi takot la kan..Kalau masuk air xpe la lagi..Ni nak masuk darah memang la,..takot betul tak??? Bukan itu sahaja..masalah keputihan pun menjadi masalah utama buat saya...Sampaikan doktor suruh masuk ubat lah..Nak hilangkan keputihan tu..

Saya terfikir balik.. ' Kenapa aku tak consume dengan set hamil SHaklee je kan..Sebab dah nampak kesannya dan dah tahu khasiatnya?? Saya tak tunggu lagi la..Terus oder untuk set hamil..tapi nak beli semua memang tak mampukan..Saya try beli yang set bajet je...Yang hanya ada ESP, VITALEA, B COMPLEX, VITAMIN C...Itu pun dah cukup buat saya..Bila dah ada bajet lebih saya oder lah yang lain pulak...Dan alhamdulillah...sepanjang hamil anak ke3 tu..saya tak ada masalah lagi...


Lepas hamil..mesti berpantang pulak kan..jadi saya terus ambil SET BERPANTANG...senang citer..just topup je mane yang xde dalam set tu je..Macam ALFALFA COMPLEX..GLA COMPLEX...Semua tu xde dalam set hamil...dan tak boleh ambil time hamil..Jadi time berpantang lah baru boleh ambil...

Kalau korang dah merasai kenikmatan produk Shaklee nie..memang tak akan beralih dengan produk yang lain lah..tak percaya cakap saya..korang try lah..At least, satu barang pun dah cukup..tok korang consume...Dan rasai effect dia..

Notakaki: Produk Shaklee nia yang saya suka, ianya menggunakan bahan semulajadi..sebab tu lah effect dia lambat..untuk bantu atasi masalah kronik dulu..baru pegi kat badan kita..

No comments:

Post a Comment