TEMPAT PERCUTIAN IDAMAN SAYA DAN KELUARGA YANG AKAN SAYA TUNAIKAN BUAT MEREKA - CINTA HATI SAYA

Wednesday 22 June 2016

TEMPAT PERCUTIAN IDAMAN SAYA DAN KELUARGA YANG AKAN SAYA TUNAIKAN BUAT MEREKA

Kalau nak bercerita pasala tempat yang sangat nak pegi nie..banyak sebenarnya...Salah satunya adalah Mekah dan Madinah..Itulah tempat yang saya teringin sangat nak pegi..Rasenya kalau tak pergi sana dulu tak lengkap hidup nie...
Walaupun banyak tempat yang boleh kita pergi...Tapi In Shaa Allah...saya yakin satu hari nanti Allah akan jemput juga saya dan keluarga untuk pergi ke rumah-Nya walaupun hanya umrah...Allahuakbar...Terasa rindu nak jejak kaki kat sana...
Tapi selain dari itu, ada tempat yang lain saya nak pegi...Saya nak pergi Istanbul..Kenapa nak pergi sana..sebab saya nak spent time dengan semua keluarga saya..Saya nak bawa famili saya..saya nak bawa ibu ayah saya..saya nak bawak adik beradik saya pegi sana...Kami nak simpan kenangan kat sana..
Saya nak tengok keindahan alam yang dicipta oleh-Nya..Masjid yang dibina sangat cantik..ukiran dia..kehalusan seni binaan dia memang menakjubkan...Saya nak bawa dorang untuk merasai suasana berada di tempat orang yang mereka tak pernah jejak lagi..Nak bagi dorang hepi dan seronok...
In Shaa Allah...sy akan usaha untuk belanja dorang sume ke sana..Hanya dengan Shaklee...Dan target saya akan bawa dorang sebelum menjelang tahun 2020...Itulah impian dan niat saya untuk mereka yang dah banyak bersusah payah membesarkan saya dan adik beradik saya...
Tanpa mereka saya tidak akan ada didunia nie..tidak akan berada di tahap ini...Saya nak tengok kegembiraan mereka..senyuman mereka..ketawa mereka...selagi mereka berada didunia nie...
Doakan saya berjaya dengan Shaklee dan boleh membawa mereka ke sana..Ya Allah..Kau kabulkanlah doa kami semua nie...Untuk kami laksanakan impian kedua orang tua kami..Aaminn..


No comments:

Post a Comment