PENCUCI PAKAIAN MESRA ALAM YANG SELAMAT DIGUNAKAN - CINTA HATI SAYA

Monday 24 August 2015

PENCUCI PAKAIAN MESRA ALAM YANG SELAMAT DIGUNAKAN


Ini adalah hasil ujian yang terlah dijalankan oleh seorang Master Iffah...Jom kita tengok kesan pencuci Shaklee dengan jenama yang lain..
-----------------------------------------------------------------

SELAMATKAH SABUN PENCUCI BAJU ANDA?
.
.
Ujikaji ini telah saya mulakan pada 14 MAY 2015.
6 set radas telah saya sediakan untuk melihat sendiri dan memuaskan hati saya yang saya telah buat PILIHAN TERBAIK untuk KESIHATAN saya dan untuk memanjangkan jangka hayat MESIN BASUH.
.
.
✔ 4 Jenama Sabun Pencuci Popular di Malaysia
✔ 1 Radas Kawalan (Tap Water)
✔ 1 Jenama yang semakin diyakini - SHAKLEE
.
.
Setiap paku yang telah direndamkan dalam air pencuci sabun Brand "T", "D", "B" dan "F" kesemua telah berkarat!
Paku di dalam Sabun Pencuci Baju SHAKLEE, masih bersih tanpa sebarang noda..
.
.
Alhamdulillah, semakin yakin menggunakan produk Shaklee kerana ia dihasilkan dari tumbuh-tumbuhan, dijamin SELAMAT untuk seisi rumah ")
-------------------------------------------------
Macam mane...dengan jenama pencuci basuh anda..Sudahkah anda berfikir nak pilih yang mane...
Senang citer..pilih lah yang selamat..mesra alam dan berkesan

No comments:

Post a Comment