8 SEBAB KENAPA WANITA SUKAKAN ESP SHAKLEE UNTUK DIRI MEREKA - CINTA HATI SAYA

Saturday 22 August 2015

8 SEBAB KENAPA WANITA SUKAKAN ESP SHAKLEE UNTUK DIRI MEREKA

Wanita memang tak lekang dari kecantikan..Ini adalah FAKTA...Macam saya juga..Nak2 lagi yang dah berkahwin..Mereka nakkan kelihatan gojes dan melecun mengalahkan anak dara...

Tapi bagi saya..Nak cantik knelah pada caranya..Saya memilih ESP Shaklee..sebab :-

* memiliki protein yang tinggi yang pernah dihasilkan.
* NON-GMO iaitu non-Genetically Modified Organism
* mempunyai 9 adis amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia
* kaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber  mineral
* kandungan indeks Glisemik yang rendah



Dan saya percaya wanita diluar sana juga perlukan soya untuk membantu kecantikan anda kan...

Meh cini saya nak gtau sebab wanita perlukan ESP nie..



Haaa..ni lah sebabnya..wanita perlukan ESP untuk diri mereka...kowg2 yang nak cantik..Jangan lupa ambil ESP nie tau..Best tau...

Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]

017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM

No comments:

Post a Comment