TESTIMONI BERPANTANG DAN MENYUSU DENGAN SENDIRI TANPA BANTUAN DI BULAN PUASA - CINTA HATI SAYA

Sunday 24 May 2015

TESTIMONI BERPANTANG DAN MENYUSU DENGAN SENDIRI TANPA BANTUAN DI BULAN PUASA

Assalammualaikum..selamat petang...baiklah hari nie saya nka kongsikan cikit pasal berpantang...Entry saya sebelum nie, saya juz bagitahu pasal set PreNatal dan PostNatal je kan...Tapi masih lagi yang tertanya-tanya betul ke tak dengan sume produk tu...Leh caya ke??..

Kalau nak tahu caya ke tak...saya akan postkan video akak nie yang mengamalkan set berpantang..Dan yang paling bestnya..akak  nie berpantang dan meyusukan bayinya bersama 6orang anak...tanpa bantuan daripada ahli keluarga....Mencabar sungguh tau..



Percaya atau tidak sekarang...Malas nak cakap lah...Nak tahu kenelah cuba sendiri..Baru boleh percaya...

Saya sendiri pun mengamalkan set berpantang time bulan puasa...memang awesome...



Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]
017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM






No comments:

Post a Comment