PENGEDAR SAH SHAKLEE YANG DIPERCAYAI OLEH SEMUA - CINTA HATI SAYA

Thursday 28 May 2015

PENGEDAR SAH SHAKLEE YANG DIPERCAYAI OLEH SEMUA

Assalammualaikum...

Terlebih dahulu..saya nak ucapkan terima kasih sebab sudi baca blog saya nie...Walaupun ramai yang dah tau pasal Shaklee nie...Dan juga ramai yang dah jadi ahli Shaklee jugak...Syabas untuk anda semua..

Tapi kat cini saya nak citerkan serba sedikit pasal diri saya...Mulanya saya tak pernah nak join mane2 group jualan nie...Maaf la kalau sy ckp cmtu..Sebab dlm diri saya nie memang tak de pun ciri-ciri ahli perniagaan...Yang ada pun cuma utk mask je..tu pun untuk famili sendiri...

Tapi disebabkan  beberapa faktor...saya pun menjadi ahli Shaklee..



Sebarang permasalahan boleh hubungi saya segera ye..In shaa Allah, saya sedia membantu anda semua..Tak perlu segan dan tak perlu takot...

Kita hanya berusaha...tapi Allah s.w.t yang menentukannya..

No comments:

Post a Comment