3 SEBAB SET BERPANTANG SHAKLEE YANG PALING DISUKAI RAMAI WANITA MASA KINI - CINTA HATI SAYA

Wednesday 27 May 2015

3 SEBAB SET BERPANTANG SHAKLEE YANG PALING DISUKAI RAMAI WANITA MASA KINI

Setiap wanita pasti inginkan kerkahwin..lepas berkahwin..preggy..dan lepastu pulak bersalin...Tapi ibu-ibu zaman sekarang nak ke berpantang macam orang dulu-dulu...zaman mak-mak kita berpantang...Minum jamu..Bertepek sana..bertepek cini...Bukan saya nak menidakkan nya..Tapi itulah kenyataannya pada zaman sekarang..

Bagi saya...saya sangat-sangat suka dengan SET PANTANG SHAKLEE...Walaupun ia nya mahal..tapi saya sangat puas hati...

Sebabnya...nak tahu tak..kenapa saya suke..meh saya bagitahu kowg ye..:

* mudah nak bawak kemana-mana..
   - even kalau kowg kne travel jauh dalam pantang macm balik kg time dah seminggu berpatang tetiba kne balik kg sbb hubby kowg kne keje luo..so kowg juz amik semua botol2 tu dan masuk ke dlm beg..dah siap..kalu gne jamu..leceh cikit,...sbb kowg nak kne cari tempat yang kering n kene letak kan betul2..kalau tak nanti tumpah lah...

* kesemua tablet...juz ESP je serbuk...
   - ada sesetengah kita nie..xsuke makan y jenis cecair..macam saya..nak2 tang bau dia..peerrgghhh..lagi lah tak..boleh tahan bau dia...sebab tu saya makan Shaklee..sume tablet...amik ikut dos yang dibenarkan..lepastu telan,...klau ESP tu lain tau..Wlaupun serbuk..tapi soya..saya xkisah nk minum...hehehe..mmm..sedapnya..

* tahan lama...
   - Shaklee punya produk nie..yang sayaa suka sebab tahan lama...berbulan-bulan tau..ada yang 3/4 bulan baru habis...ada yang 2/3bulan baru habis...n yang paling best sekali...lepas pantang pun still boleh makan lagi...best kn...berbaloi-baloi lah..beli mahal-mahal dan tahan lama...


Inilah Set Pantang Shaklee...kowg tengok..banyak kan..hehehe..tapi sume tu tak jadi masalah pun...kowg boleh pilih ikut bajet korg...bape yang korang nak..Tapi lepas nie...caya lah cakap saya...Kalau kowg dah beli...Mesti nak beli lagi tau...

Lepas nie pulak saya akan citerkan testimoni saya sendiri...waa..tak sabarnya...Tunggu tau...

No comments:

Post a Comment